CONSILIUL JUDEŢEAN GORJ
COMISIA DE CONCURS
Nr. 2516 din 28.02.2018
ANUNŢ
privind rezultatele selecţiei dosarelor de înscriere la concursul de ocupare a postului contractual de conducere vacant de director, pe perioadă nedeterminată, la Serviciul Județean de Gestionare a Deșeurilor și a Activităților de Salubrizare Gorj, instituție publică înființată în subordinea Consiliului Județean Gorj
Comisia de concurs constituită în baza Hotărârii Consiliului Judeţean Gorj nr. 9/31.01.2018, în urma analizării documentelor depuse la dosarele de concurs a constatat că următorii candidați înscriși pentru a participa la concursul de ocupare a postului contractual de conducere vacant de director, pe perioadă nedeterminată, la Serviciul Județean de Gestionare a Deșeurilor și a Activităților de Salubrizare Gorj, instituție publică înființată în subordinea Consiliului Județean Gorj, îndeplinesc condițiile specifice de participare la concurs:
- Domnul Vasiloiu Ion-Florin, a fost declarat „Admis”;
- Domnul Popa Luis-Ionuț, a fost declarat „Admis”;
- Doamna Bastorin Anca-Adelina, a fost declarată „Admis”;
- Doamna Dobrescu Ioana-Monica, a fost declarată „Admis”;
- Doamna Păsărin-Toma Mirabela, a fost declarată „Admis”;
- Domnul Șerban Gheorghe-Marius, a fost declarat „Admis”;
- Domnul Borugă Sandu-Ovidiu, a fost declarat „Admis”.
Organizarea probei scrise, prevăzute pentru data de 07 martie 2018, ora 1030 în calendarul de desfășurare a concursului se amână, din motive obiective, pentru data de 14.03.2018, ora 1030 la sediul Consiliului Judeţean Gorj etajul II – SALA D.