Pagină actualizată la: 26.09.2024
Autoritatea teritoriala de ordine publică
Autoritatea teritorială de ordine publică are următoarele atribuţii:
- a) contribuie la elaborarea planului de activităţi şi la fixarea obiectivelor şi indicatorilor de performanţă minimali, având ca scop protejarea intereselor comunităţii şi asigurarea climatului de siguranţă publică;
- b) sesizează şi propune măsuri de înlăturare a deficienţelor din activitatea de poliţie;
- c) face propuneri pentru soluţionarea de către organele de poliţie a sesizărilor care îi sunt adresate, referitoare la încălcarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului, potrivit prezentei legi;
- d) organizează consultări cu membrii comunităţilor locale şi cu organizaţiile neguvernamentale cu privire la priorităţile siguranţei persoanei şi a ordinii publice;
- e) prezintă trimestrial informări în şedinţele Consiliului General al Municipiului Bucureşti sau ale consiliului judeţean, după caz, asupra nivelului de asigurare a securităţii şi siguranţei civice a comunităţii;
- f) elaborează anual un raport asupra eficienţei activităţii unităţilor de poliţie, care se dă publicităţii.(Legea nr. 218/2002)
Autoritatea teritorială de ordine publică este constituită din şeful Direcţiei generale de poliţie a municipiului Bucureşti sau al inspectoratului de poliţie judeţean, un reprezentant al Corpului Naţional al Poliţiştilor, subprefect, 6 consilieri desemnaţi de Consiliul General al Municipiului Bucureşti, respectiv de consiliul judeţean, 3 reprezentanţi ai comunităţii desemnaţi de primarul general al municipiului Bucureşti, respectiv de preşedintele consiliului judeţean, şeful Direcţiei generale de jandarmi a municipiului Bucureşti sau al inspectoratului judeţean, şeful Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă al Municipiului Bucureşti sau şeful inspectoratului pentru situaţii de urgenţă judeţean, şeful serviciului teritorial al Poliţiei de Frontieră Române şi, după caz, şeful poliţiei locale din municipiul reşedinţă de judeţ.
Participarea șefului Direcţiei generale de jandarmi a municipiului Bucureşti sau al inspectoratului de jandarmi judeţean şi a şefului Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă al Municipiului Bucureşti sau a şefului inspectoratului pentru situaţii de urgenţă judeţean în autoritatea teritorială de ordine publică se realizează în legătură cu activităţile desfăşurate de aceste instituţii în calitate de forţe de sprijin care participă la planificarea şi executarea activităţilor de menţinere a ordinii şi siguranţei publice sub conducerea Poliţiei Române.
Aspectele referitoare la activităţile desfăşurate de structurile Ministerului Afacerilor Interne şi cele ale poliţiei locale în planul menţinerii ordinii şi siguranţei publice se prezintă integrat prin intermediul Direcţiei generale de poliţie a municipiului Bucureşti sau inspectoratului de poliţie judeţean.
2017-02.2020
25.09.2024
Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Întâlnire cu reprezentanții comunei Runcu
- Discuții privind activitatea A.T.O.P. Gorj în mandatul 2021 – 2024
- Diverse
19.08.2024
Ședință ordinară
Ordinea de zi:
1. Raport asupra eficienței serviciului polițienesc în primul semestru al anului 2024;
2. Diverse
22.07.2024
Ședințe comisii A.T.O.P.
Ordinea de zi:
1. Discuții și propuneri privind elaborarea Raportului asupra eficienței serviciului polițienesc în primul semestru al anului 2024;
2. Probleme organizatorice;
3. Diverse
25.06.2024
Ședință ordinară
Ordinea de zi:
1. Informare privind activitățile ce vor fi executate de I.P.J. Gorj pentru asigurarea climatului de ordine și siguranță publică pe timpul sezonului estival 2024;
2. Diverse
08.05.2024
Ședință ordinară
Ordinea de zi:
1. Analiza acțiunilor de asigurare și restabilire a ordinii publice desfășurate în anul 2023 de către I.J.J. Gorj;
2. Diverse
15.04.2024
Ședințe comisii A.T.O.P.
Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Raport asupra eficienței serviciului polițienesc în primul trimestru al anului 2024;
- Informări privind măsurile dispuse la nivelul IPJ Gorj, IJJ Gorj, ISU Gorj;
- Diverse
25.03.2024 – Ședințe comisii A.T.O.P.
Ordinea de zi:
- Situația petițiilor depuse de cetățeni în anul 2023 la IPJ Gorj, IJJ Gorj, ISU Gorj;
- Adresa Poliției Locale Tg-Jiu nr. 113448/12.03.2024;
- Diverse
20.02.2024
Ședința Comisiei de coordonare, situații de urgență și pentru petiții
Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Discuții privind elaborarea Planului strategic și indicatorii de performanță minimali pentru anul 2024;
- Diverse
08.02.2024 – Ședința comună Comisia de planificare și evaluare a indicatorilor de performanță minimali și a Comisiei pentru probleme sociale, Standarde profesionale, consultanță și drepturile omului
22.01.2024
Ședința Comisiei de coordonare, situații de urgență și pentru petiții
Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Raport asupra eficienței serviciului polițienesc în anul 2023;
- Diverse
18.12.2023 – Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Raport I.J.J. Gorj privind evaluarea riscurilor cu impact în planul ordinii și siguranței publice, cu accent pe aglomerările de persoane;
- Informare privind activitățile desfășurate de către efectivele de poliție și jandarmerie pentru prevenirea și combaterea cerșetoriei pe raza municipiului Tg-Jiu ;
- Informarea I.P.J. Gorj privind activitățile ce vor fi executate pentru asigurarea climatului de ordine și siguranță publică, premergător și pe timpul sărbătorilor de iarnă;
- Aprobarea referatelor de necesitate ale I.P.J. și I.J.J. Gorj ce vor sta la baza întocmirii Programului Anual al Achizițiilor Publice pentru anul 2024;
- Diverse
13.11.2023 – Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Achiziționarea în regim de urgență a unor mijloace fixe destinate activității de menținere a ordinii publice;
- Informare privind adresa M.A.I. nr. 19399/27.10.2023;
- Discuții prealabile privind referatele de necesitate ce vor sta la baza întocmirii Planului Anual al Achizițiilor Publice pentru anul 2024;
- Diverse
23.10.2023 – Ședințe de comisii și de plen
Ordinea de zi:
- Raport asupra eficienței serviciului polițienesc în primele 9 luni ale anului 2023;
- Informare privind activitatea I.J.J. Gorj pe linie de ordine publică și siguranța cetățeanului în perioada ianuarie – septembrie 2023;
- Adresa M.A.I. NR. 16814/25.09.2023;
- Diverse
07 și 26.09.2023 – Ședințe de comisii și de plen
Ordinea de zi:
- Informare privind activitățile desfășurate de către polițiștii din cadrul I.P.J. Gorj în primele 8 luni ale anului 2023 pentru creșterea gradului de siguranță în zona unităților de învățământ;
- Analiza privind consumul de stupefiante în rândul tinerilor și măsurile ce se impun pentru stoparea fenomenului;
- Diverse
07,10 și 16.08.2023 – Ședințe de comisii
Ordinea de zi :
- Întâlnire cu reprezentanții comunităților din localitățile Tismana și Godinești;
- Informare privind accidentele rutiere grave produse pe raza județului Gorj în primele 6 luni ale anului 2023;
- Informare privind petițiile și audiențele înregistrate la nivelul I.P.J.Gorj în primele 6 luni ale anului 2023;
24.25.07.2023 – Ședințe de comisii și de plen
Ordinea de zi:
- Raport asupra serviciului polițienesc în primul semestru al anului 2023
- Diverse
12,15 și 28.06.2023 – Ședințe de comisii și de plen
Ordinea de zi:
- Informare privind accidentele rutiere grave produse pe raza județului Gorj în primele 5 luni ale anului 2023;
- Informare privind absenteismul școlar la nivelul județului Gorj;
- Informare privind acțiunile desfășurate de I.P.J. Gorj în domeniul prevenirii și combaterii violenței domestice;
- Problema circulației trotinetelor electrice în municipiul Tg-Jiu;
- Diverse
14,16,23.05. 2023 – Ședințe de comisii A.T.O.P.
Ordinea de zi:
- Situația statistică privind petițiile și audiențele înregistrate la nivelul I.P.J.Gorj în primele 3 luni ale anului 2023;
- Informare privind activitățile desfășurate de I.P.J.Gorj în primele trei luni ale anului 2023 pentru creșterea gradului de siguranță în zona unităților de învățământ;
- Diverse
25.04.2023 Ședință ordinară A.T.O.P.
Ordinea de zi:
1. Raport asupra serviciului eficienței polițienesc în primul trimestru al anului 2023;
2. Raport de activitate al Poliției Locale Tg-Jiu pe anul 2022;
3. Diverse
05 și 07.04.2023 Ședințe comisii A.T.O.P.
Ordinea de zi:
- Informări privind activitățile desfășurate de I.P.J. Gorj, I.J.J. Gorj, I.S.U. Gorj și Poliția Locală Tg-Jiu pentru menținerea unui climat de ordine și siguranță publică, premergător și pe timpul Sărbătorilor Pascale;
- Diverse
23.03.2023 Ședință ordinară A.T.O.P.
Ordinea de zi:
- Analiza acțiunilor de asigurare și restabilire a ordinii publice desfășurate în anul 2022 de către Inspectoratul de Jandarmi Județean Gorj;
- Diverse.
06.03.2023 Ședințe comisii A.T.O.P.
14.02.2023 Ședință ordinară A.T.O.P.
Ordinea de zi:
10 și 14.02.2023 Ședințe comisii A.T.O.P.
19.01.2023 Ședință ordinară A.T.O.P.
Ordinea de zi:
1. Raport asupra eficienței serviciului polițienesc în anul 2022;
2. Adresele nr. 22449/28.12.2022 I.P.J. Gorj și 22111/22.12.2022 I.J.J. Gorj, privind achiziții de bunuri/materiale;
3. Diverse
17 și 19.01.2023 Ședințe comisii A.T.O.P.
09.12.2022 Ședință ordinară A.T.O.P.
Ordinea de zi:
1. Informări privind măsurile adoptate premergător și pe timpul sărbătorilor de iarnă;
Prezintă: I.P.J., I.J.J., I.S.U. și Poliția Locală
2. Diverse
06 și 09.12.2022 Ședințe comisii de lucru ale ATOP Gorj
04.11.2022 Craiova – Ședință comună a Autorităților de Ordine Publică Dolj și Gorj
21,26,28.10.2022 Ședințe comisii de lucru ale ATOP Gorj
Ordinea de zi:
1. Raport privind activitatea desfășurată de Serviciul de Control în Sănătate Publică din cadrul Direcției de Sănătate Publică Gorj, în perioada ianuarie – septembrie 2022;
2. Informare privind activitățile și rezultatele obținute pentru creșterea gradului de siguranță al elevilor și personalului didactic în incinta și în zonele adiacente unităților de învățământ preuniversitar, în luna septembrie a anului 2022;
3. Situația statistică privind petițiile și audiențele înregistrate la nivelul I.P.J. Gorj, în primele 9 luni ale anului 2022;
4. Probleme organizatorice;
5. Diverse
30.09.2022 Ședința Comisiei de coordonare, situații de urgență și pentru petiții a A.T.O.P. Gorj
Întâlnire la sediul Primăriei Tg – Cărbunești cu primarii localităților arondate Secției de Poliție Tg – Cărbunești și șefii secțiilor de poliție ai localităților arondate, privind problemele comunității;
20.09.2022 Ședință ordinară a A.T.O.P. Gorj
Ordinea de zi:
- Raport asupra eficienței serviciului polițienesc în primul semestru al anului 2022;
- Analiza privind activitățile desfășurate de Poliția Locală Tg – Jiu în perioada 01.01 – 31.08.2022;
- Probleme organizatorice – întâlniri teritoriale;
- Diverse
25,29.08.2022 Ședințe comisii de lucru ale ATOP Gorj
Ordinea de zi:
- Informare privind colaborarea Sistemului de Gospodărire a Apelor Gorj cu Comitetele Locale pentru Situații de Urgență privind gestionarea situațiilor de urgență generate de fenomene hidrometeorologice periculoase având ca efect producerea de inundații, secetă hidrologică, precum și incidente/accidente la construcții hidrotehnice, poluări accidentale pe cursurile de apă;
- Analiza accidentelor rutiere grave produse pe raza județului Gorj în perioada 01.01 – 30.06.2022;
- Informare privind activitățile desfășurate și rezultatele obținute pentru creșterea gradului de siguranță a elevilor și a personalului didactic/auxiliar în incinta și în zonele adiacente unităților de învățământ preuniversitar în primele 5 luni ale anului 2022;
- Probleme organizatorice;
- Diverse
06.07.2022 Ședință extraordinară a A.T.O.P. Gorj
Ordinea de zi:
- Informare trimestrială privind eficiența serviciului polițienesc
- Programul de activitate al A.T.O.P. Gorj pe trimestrul III al anului 2022
- Diverse
10, 28, 30.06.2022 Ședințe comisii de lucru ale A.T.O.P. Gorj
Ordinea de zi :
1. Informare privind activitățile și rezultatele obținute pentru creșterea gradului de siguranță a elevilor și a personalului didactic/auxiliar în incinta și în zonele adiacente unităților de învățământ preuniversitar în primele 5 luni ale anului 2022;
2. Situație statistică privind petițiile și audiențele înregistrate la nivelul I.P.J. Gorj în primele 5 luni ale anului 2022;
3. Plan de măsuri pentru atenuare efectelor temperaturilor ridicate asupra populației din județul Gorj pentru sezonul estival 2022;
4. Probleme organizatorice;
5. Diverse
27.05.2022 Ședință comună a autorităților de ordine publică Gorj și Dolj
19.04.2022 Ședință ordinară a A.T.O.P. Gorj
Ordinea de zi:
- Discutarea și aprobarea raportului de activitate al A.T.O.P. Gorj, pe primul trimestru al anului 2022;
- Discutarea și aprobarea programului de activitate al A.T.O.P. Gorj pentru luna mai;
- Organizarea unui schimb de experiență cu A.T.O.P. Dolj;
- Discutarea și aprobarea proiectului de hotărâre privind organizarea activităților în plen și în comisii de lucru ale A.T.O.P. Gorj;
- Adresa IJJ Gorj nr. 6319/12.04.2022;
- Diverse
28, 29, 30.03.2022 Ședințe comisii de lucru ale A.T.O.P. Gorj
Ordinea de zi :
1. Analiza activității fiecărei comisii
2. Propuneri privind organizarea activităților în plen și în comisii de lucru ale A.T.O.P. Gorj , în trimestrul II.
25.02.2022 Ședință ordinară a A.T.O.P. Gorj
Ordinea de zi :
- Prezentarea Planului strategic anual și indicatorii de performanță minimali pe anul 2022;
- Raport asupra eficienței serviciului polițienesc pe anul 2021;
25.01.2022 Ședință ordinară a A.T.O.P. Gorj
Ordinea de zi :
- Discutarea raportului de activitate al ATOP Gorj pe anul 2021;
- Discuții privind Planul strategic anual, Raportul asupra eficienței poliției, Planul de activități și indicatorii de performanță minimali pentru serviciul polițienesc;
- Diverse – propuneri privind programul de activitate al ATOP Gorj în anul 2022;
21.12.2021 Ședință ordinară a A.T.O.P. Gorj
Ordinea de zi :
- Informare privind evoluția fenomenelor antisociale în județul Gorj în primele 11 luni ale anului 2021, comparativ cu perioada similară a anului 2020;
- Informare privind activitatea instituțiilor din județulul Gorj implicate în prevenirea și combaterea epidemiei generate de virusul SARS – CoV – 2;
- Analiză privind activitatea de asigurare și restabilire a ordinii publice în anul 2021 de către Inspectoratul județean de jandarmi Gorj;
- Analiza privind activitățile desfășurate de Poliția Locală Tg – Jiu în perioada 01.11.2021 – 15.12.2021;
- Discutarea privind achiziția de către Consiliul Județean Gorj în anul 2022 de echipament tehnic necesar desfășurării activității Inspectoratului de Poliție Județean și Inspectoratului Județean de Jandarmi Gorj .
- Diverse
18.11.2021 Ședința de comisii
Ordinea de zi:
- Informare privind evoluția pandemiei de covid în județul Gorj – observații
- Analiza privind activitățile desfășurate de Poliția Locală Tg – Jiu în perioada 01.01.2021 – 31.10.2021 – observații
- Diverse
22.10.2021 Ședința comună a Comisiei pentru probleme sociale, standarde profesionale, consultanță și drepturile omului și Comisia de planificare , stabilire și evaluare a indicatorilor de performanță minimali
- Informare privind evoluția fenomenelor antisociale în județul Gorj în primele 8 luni ale anului 2021, comparativ cu perioada similară a anului 2020 – observații;
- Analiza acțiunilor de asigurare și restabilire a ordinii publice desfășurate în anul 2020 de către Inspectoratul de Jandarmi Județean Gorj – observații;
- Diverse
19.10.2021 Ședința Comisiei de coordonare, situații de urgență și pentru petiții
- Informare privind evoluția fenomenelor antisociale în județul Gorj în primele 8 luni ale anului 2021, comparativ cu perioada similară a anului 2020 – observații;
- Analiza acțiunilor de asigurare și restabilire a ordinii publice desfășurate în anul 2020 de către Inspectoratul de Jandarmi Județean Gorj – observații;
- Diverse
29.09.2021 Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Informare privind evoluția fenomenelor antisociale în județul Gorj în primele 8 luni ala anului 2021, comparativ cu perioada similară a anului 2020;
- Discutarea și aprobarea programului de lucru al ATOP Gorj pe trim.IV al anului 2021;
- Diverse
18.03.2020 Ședință pe comisii a ATOP
Ordinea de zi:
- Informare privind activitatea desfășurată de I.P.J. Gorj în contextul răspândirii la nivel național a infecției cu noul coronavirus
- Diverse
28.04.2020 Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Situația infecției cu noul coronavirus în județul Gorj
- Diverse
29.05.2020 Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Informare privind acțiunile desfășurate de Poliția Locală Tg Jiu de la începutul pandemiei
- Diverse
11.06.2020 Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Situația infecției cu noul coronavirus la nivelul județului Gorj
- Diverse
20.07.2020 Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Informare privind activitățile desfășurate de Poliția Locală Tg Jiu cu ocazia desfășurării examenelor de bacalaureat și evaluare națională
- Diverse
31.08.2020 Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Informare I.P.J. Gorj privind analiza accidentelor rutiere grave produse pe raza județului Gorj în primele 7 luni ale anului 2020
- Diverse
29.09.2020 Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Informarea I.P.J. Gorj privind evoluția fenomenului infracțional din sfera delincvenței juvenile
- Diverse
01.10.2020 Ședință ordinară
Ordinea de zi:
- Informare I.P.J. Gorj privind acțiunile desfășurate de I.P.J. Gorj în perioada alegerilor
- Diverse
2017-02.2020
24.02.2020. Ședință ordinară a ATOP
Ordinea de zi:
- Informarea Direcției de Sănătate Publică Gorj privind măsurile necesare pentru prevenirea și combaterea infecțiilor cu noul coronavirus;
- Evaluarea activităților desfășurate de Inspectoratul de Poliție Județean Gorj în anul 2019 ;
- Planul strategic al Inspectoratului de Poliție Județean Gorj pentru anul 2020 ;
- Raport asupra eficienței serviciului polițienesc în anul 2019 ;
- Raport privind activitatea desfășurată de Poliția Locală a municipiului Tg Jiu ;
- Diverse.
23.01.2020. Ședință ordinară a ATOP
Ordinea de zi:
- Evaluarea activității Inspectoratului Județean de Jandarmi Gorj în anul 2019
- Adresa Instituției Prefectului Județul Gorj privind modificarea componenței nominale a ATOP Gorj, respectiv înlocuirea d-lui Arjoca Sorin Gabriel cu dl. Grigorescu Gheorghe
- Diverse
05.12.2019.
11.12.2019. Ședințe comisii ATOP
Ordinea de zi:
- Informare privind activitățile desfășurate de către lucrătorii I.P.J. Gorj pentru verificarea legalității desfășurării operațiunilor cu articole pirotehnice, de către persoanele fizice și juridice, în perioada sărbătorilor de iarnă
- Căsătoriile timpurii la minoritatea romă
- Diverse
28.11.2019. Ședință ordinară a ATOP
Ordinea de zi:
- Informare privind activitățile ce vor fi executate pentru asigurarea climatului de ordine și siguranță publică, în contextul sărbătorilor de iarnă
- Diverse
30.10.2019. Ședință ordinară a ATOP
Ordinea de zi:
24.09.2019.
27.09.2019. Ședințe comisii ATOP
Ordinea de zi:
- Informare privind evoluția pestei porcine africane în județul Gorj
- Informații și recomandări preventive privind delicvența juvenilă
- Diverse
29.08.2019. Ședință ordinară a ATOP
Ordinea de zi:
- Informările I.P.J. Gorj și I.J.J. Gorj privind activitățile ce vor fi executate pentru asigurarea protecției unităților școlare, a siguranței elevilor și a personalului didactic în județul Gorj, în anul școlar 2019 – 2020
- Diverse
02.07.2019.
19.07.2019. Ședințe comisii ATOP
Ordinea de zi:
- Analiza accidentelor rutiere grave produse pe raza județului Gorj, în primele 5 luni ale anului 2019
- Diverse
25.06.2019. Ședință ordinară a ATOP
Ordinea de zi:
- Informarea I.P.J. Gorj privind activitățile desfășurate în primele 5 luni ale anului 2019 pentru prevenirea și combaterea delictelor silvice
- Informarea I.J.J. Gorj privind activitățile desfășurate în primele 5 luni ale anului 2019 pentru prevenirea și combaterea delictelor silvice
- Diverse
15.05.2019. Participarea ATOP la exercițiul organizat de I.S.U. Gorj pentru antrenarea structurilor specializate de intervenție, în vederea gestionării situațiilor de urgență produse de inundații în bazinul inferior al Jiului
15.05.2019. Ședință ordinară a ATOP
Ordinea de zi:
- Raport asupra eficienței serviciului polițienesc în trim.I , 2019
- Diverse
10.04.2019. Ședință ordinară a ATOP
Ordinea de zi:
- Informarea I.P.J. Gorj privind măsurile adoptate pentru asigurarea climatului de ordine și siguranță publică, pe timpul sărbătorilor de Paști, 1 Mai și Ziua Tineretului;
- Informarea I.J.J. Gorj privind activitățile ce se vor desfășura pe timpul alegerilor europarlamentare;
- Diverse
21.03.2019. Ședință ordinară a ATOP
Ordinea de zi:
- Numirea în ATOP a d-lui comisar șef de poliție Drăghiea Dumitru Decebal în locul d-lui Fețanu Daniel
- Adresa I.P.J. Gorj privind achiziționarea unor echipamente
- Informare privind măsurile adoptate de I.P.J. Gorj privind menținerea și asigurarea ordinii și siguranței publice, premergător și pe timpul desfășurării alegerilor pentru parlamentul european din data de 26 mai 2019
- Diverse
27.02.2019. Ședință ordinară a ATOP
Ordinea de zi:
- Informarea I.P.J. Gorj privind campania „Spune stop violenței domestice”
- Adresa I.J.J. Gorj privind achiziționarea de echipamente
- Diverse
20.02.2019. Ședința comisiilor ATOP
Ordinea de zi:
- Informarea I.P.J. Gorj privind accidentele rutiere grave petrecute în luna ianuarie 2019
- Diverse
29.01.2019. Ședință ordinară a ATOP
Ordinea de zi:
- Includerea d-lui comisar de poliție Fețanu Daniel și dl. Băluță Ion Florin – director executiv Poliția locală Tg Jiu în cadrul ATOP
- Evaluarea activităților desfășurate de IPJ Gorj în anul 2018
- Raport asupra eficienței serviciului polițienesc în anul 2018
- Planul strategic al IPJ Gorj și modalitățile practice preconizate în anul 2019 pentru îndeplinirea indicatorilor de performanță minimali și resursele materiale necesare
- Analiza acțiunilor de asigurare și restabilire a ordinii publice desfășurate în anul 2018 de către Inspectoratului de jandarmi județean Gorj
12.12.2018. Ședință ordinbară a ATOP desfășurată la sediul Inspectoratului dee Jandarmi Județean Gorj
Subiecte discutate:
- Informarea I.J.J.Gorj privind măsurile preconizate pe perioada sărbătorilor de iarnă
22.11.2018. Ședință ordinară a ATOP
Subiecte abordate:
- Informare privind activitățile ce se vor executa pentru asigurarea climatului de ordine și siguranță publică, în sezonul rece și pe timpul sărbătorilor de iarnă 2018-2019
- Diverse
24.10.2018. Ședinta comisiilor ATOP
Subiecte discutate:
- Analiza evoluției fenomenului infracțional, a activităților desfășurate și rezultatele obținute în mediul rural în primele 9 luni ale anului 2018
- Diverse
Joi, 27.09.2018 – participare ATOP la exercițiul cu forțe și mijloace în teren, organizat de ISU Gorj în defileul Jiului – gara Meri
Luni, 17.09.2018, ședința Comisiei pentru probleme sociale, standarde profesionale, consultanță și drepturile omului.
Marți, 21.08.2018, la sediul Consiliului Județean Gorj s-a desfășurat ședința ordinară a ATOP Gorj.
A fost aprobat raportul privind evaluarea activității I.P.J. Gorj, în semestrul I al anului 2018.
04.07.2018. Ședinta comisiilor ATOP
Subiecte discutate:
- Informare privind infractiunile sesizate savarsite in incinta sau zona adiacenta unitatilor de invatamant preuniversitar in primele cinci luni ale anului 2018
- Diverse
15.06.2018. Ședinta comisiilor ATOP
Subiecte discutate:
- Informare privind activitățile desfășurate de IPJ Gorj cu ocazia ,,Săptămânii prevenirii criminalității” organizate în perioada 21-25.05.2018
- Soluționarea unor petiții
- Diverse
23.05.2018. Ședinta comisiilor ATOP
Subiecte discutate:
- Informare privind evolutia fenomenului infractional, activitatile desfasurate si rezultatele obtinute in mediul rural in primele patru luni ale anului 2018
- Rezolvarea unor petitii adresate ATOP Gorj de catre cetateni
- Problema educatiei grupurilor vulnerabile, abandonul scolar, educatiei juvenile, discriminarea in scoli
28.03.2018 – participarea ATOP la exercițiul cu forțe și mijloace în teren cu tema „Producerea unui cutremur în județul Gorj urmat de avalanșe în zona montană Rânca”.
Joi, 15.02.2018, la sediul Consiliului Județean Gorj s-a desfășurat ședința ordinară ATOP.
A fost aprobat Raportul asupra eficienței serviciului polițienesc în anul 2017 și Planul strategic al Inspectoratului de Poliție Județean Gorj pentru anul 2018, documente ce urmează să fie prezentate în ședința Consiliului Județean din data de 16.02.2018.
Marți, 23.01.2018, la Colegiul Național ,,Spiru Haret” Tg Jiu s-a desfășurat întâlnirea Autorității Teritoriale de Ordine Publică Gorj cu reprezentanții Consiliului Județean al Elevilor Gorj și ale consiliilor școlare ale elevilor din unitățile liceale din județ.
Tema discuțiilor: Prevenirea delicvenței juvenile și a victimizării minorilor.
22.11.2017, Cămin Cultural Bâltișoara, com. Runcu – Ședința Autorității Teritoriale de Ordine Publică Gorj privind analiza activităților desfășurate de Inspectoratul de Poliție Județean Gorj pentru prevenirea și combaterea delictelor silvice în primele zece luni ale anului 2017
COMPONENŢA A.T.O.P. GORJ
- Rușeț Ion, Consilier județean – Președinte;
- Călinoiu Ion, Consilier județean;
- Bucălăete Gheorghe, Consilier județean;
- Grivei Gheorghe, Consilier județean;
- Tănasie Cristinel, Consilier județean;
- Ișfan Ion, Reprezentant al comunității;
- Bordușanu Costantina – Anca, Reprezentant al comunității;
- Istrate Mihai, Reprezentant al comunității;
- Muja Nicolae, Subprefectul județului Gorj;
- Bâlă Eduard Cristian, Comisar-șef de poliție, Împuternicit Șef al Inspectoratului de Poliție Județean Gorj;
- Lăzăroiu Alin Constantin, Comisar de poliție, Reprezentantul Corpului Național al Polițiștilor, Consiliul Teritorial Gorj;
- Popescu Dragoș, Inspector-șef, Inspectoratul de Jandarmi Județean “Tudor Vladimirescu” Gorj;
- Malacu Augustin, Colonel, Inspector șef, Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Lt. Col. Dumitru Petrescu” al județului Gorj;
- Urdea Florin, Director executiv, Poliția Locală a Municipiului Târgu-Jiu.
SECRETARIAT EXECUTIV
Mareș Hermina Daniela – consilier superior
COMPONENȚA COMISIILOR DE LUCRU ALE A.T.O.P.
Comisia de Coordonare, Situații de urgență și pentru petiții:
- Rușeț Ion, Consilier județean – Președinte
- Bâlă Eduard Cristian, Comisar-șef de poliție, Împuternicit Șef al Inspectoratului de Poliție Județean Gorj
- Popescu Dragoș, Inspector-șef, Inspectoratul de Jandarmi Județean “Tudor Vladimirescu” Gorj
- Urdea Florin, Director executiv, Poliția Locală a Municipiului Târgu-Jiu
- Malacu Augustin, Colonel, Inspector șef, Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Lt. Col. Dumitru Petrescu” al județului Gorj
- Grivei Gheorghe, Consilier județean
- Ișfan Ion, Reprezentant al comunității
Comisia de Planificare, Stabilire şi Evaluare a Indicatorilor de Performanţă Minimali:
- Muja Nicolae, Subprefectul județului Gorj
- Călinoiu Ion, Consilier județean
- Tănasie Cristinel, Consilier județean
- Istrate Mihai, Reprezentant al comunității
Comisia pentru Probleme Sociale, Standarde Profesionale, Consultanţă şi Drepturile Omului:
- Bordușanu Costantina – Anca, Reprezentant al comunității
- Bucălăete Gheorghe, Consilier județean
- Lăzăroiu Alin Constantin, Comisar de poliție, Reprezentantul Corpului Național al Polițiștilor, Consiliul Teritorial Gorj
Persoanele care au sesizări în legătură cu nereguli în activitatea poliţiei sau cu privire la tulburarea siguranţei şi securităţii publice, sunt invitaţi să se adreseze A.T.O.P. cu sediul în Tg-Jiu, Piața Victoriei, nr. 4, etajul 2, registratură.
Telefon: 0253/214006
Fax: 0253/212023
Pagină web: www.cjgorj.ro