Se convoacă Consiliul Județean Gorj în ședință ordinară, în data de 16.02.2018, ora 11:00, în sala “A” a Instituției Prefectului – Județul Gorj, cu următoarea ordine de zi:
- Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului propriu general al Judeţului Gorj pe anul 2018;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Agendei culturale a Județului Gorj pe anul 2018 și a Programului propriu anual pentru desfășurarea activităților culturale, educative, turistice și ecumenice implementate de Consiliului Județean Gorj;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului şi plăţii cotizației Consiliului Judeţean Gorj, în numele Unității Administrativ Teritoriale – Județul Gorj, la Ansamblul Regiunilor Europene (ARE), pentru anul 2018;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului şi plăţii cotizației pe anul 2018 către Uniunea Naţională a Consiliilor Judeţene din România;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului și plății contribuției ce revine Județului Gorj pentru anul 2018 către Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului „CENTRUL EUROPE DIRECT GORJ 2018-2020” şi a cheltuielilor pentru planul de acțiune pe anul 2018 aferente acestuia;
- Proiect de hotărâre privind desemnarea componenței nominale a comisiilor de evaluare anuală a managementului exercitat la nivelul instituțiilor publice de cultură aflate în subordinea Consiliului Judeţean Gorj, precum și a comisiilor de soluționare a contestațiilor;
- Proiect de hotărâre pentru modificarea Organigramei și Statului de funcții ale Spitalului de Pneumoftiziologie ,,Tudor Vladimirescu” – comuna Runcu;
- Proiect de hotărâre privind eliberarea unor licenţe de traseu pentru curse regulate speciale;
- Raport privind activitatea desfășurată în anul 2017 de Comisia pentru Protecția Copilului Gorj;
- Raport semestrial privind situația copiilor părăsiți în unitățile sanitare, copiilor pentru care nu s-a stabilit identitatea, gravidelor în risc social și a activității de monitorizare a cazurilor de copii care au fost supuși riscului de a fi părăsiți în unitățile sanitare reîntorși în familie;
- Raport al Autorității Teritoriale de Ordine Publică Gorj asupra eficientei activității serviciului polițienesc în Județul Gorj, pe anul 2017;
- Plan strategic anual – indicatori de performanță minimali ai Inspectoratului Județean de Poliție Gorj.
- Diverse
Notă
Proiectele de hotărâri înscrise pe ordinea de zi la pct. 1–9 sunt inițiate de Președintele Consiliului Județean Gorj.
Hotărâri adoptate:
- Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului propriu general al Judeţului Gorj pe anul 2018;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Agendei culturale a Județului Gorj pe anul 2018 și a Programului propriu anual pentru desfășurarea activităților culturale, educative, turistice și ecumenice implementate de Consiliului Județean Gorj;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului şi plăţii cotizației Consiliului Judeţean Gorj, în numele Unității Administrativ Teritoriale – Județul Gorj, la Ansamblul Regiunilor Europene (ARE), pentru anul 2018;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului şi plăţii cotizației pe anul 2018 către Uniunea Naţională a Consiliilor Judeţene din România;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului și plății contribuției ce revine Județului Gorj pentru anul 2018 către Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului „CENTRUL EUROPE DIRECT GORJ 2018-2020” şi a cheltuielilor pentru planul de acțiune pe anul 2018 aferente acestuia;
- Proiect de hotărâre privind desemnarea componenței nominale a comisiilor de evaluare anuală a managementului exercitat la nivelul instituțiilor publice de cultură aflate în subordinea Consiliului Judeţean Gorj, precum și a comisiilor de soluționare a contestațiilor;
- Proiect de hotărâre pentru modificarea Organigramei și Statului de funcții ale Spitalului de Pneumoftiziologie ,,Tudor Vladimirescu” – comuna Runcu;
- Proiect de hotărâre privind eliberarea unor licenţe de traseu pentru curse regulate speciale;
- Raport privind activitatea desfășurată în anul 2017 de Comisia pentru Protecția Copilului Gorj;
- Raport semestrial privind situația copiilor părăsiți în unitățile sanitare, copiilor pentru care nu s-a stabilit identitatea, gravidelor în risc social și a activității de monitorizare a cazurilor de copii care au fost supuși riscului de a fi părăsiți în unitățile sanitare reîntorși în familie;
- Raport al Autorității Teritoriale de Ordine Publică Gorj asupra eficientei activității serviciului polițienesc în Județul Gorj, pe anul 2017;
- Plan strategic anual – indicatori de performanță minimali ai Inspectoratului Județean de Poliție Gorj.
Diverse.
- Proiect de hotărâre privind stabilirea componenţei Colegiului Director al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Gorj;
- Proiect de hotărâre pentru modificarea Statului de funcții al Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu;