Având în permanență ca prioritate protejarea sănătății populației, în contextul pandemiei cauzate de virusul Covid-19 și, totodată, preocupat fiind de creșterea capacității de gestionare a unei eventuale noi crize sanitare, Consiliul Județean Gorj își continuă eforturile de a achiziționa aparatură modernă, echipamente de protecție, dispozitive și materiale sanitare pentru unitățile spitalicești din județ.
În acest context, marți, 24.08.2021, au fost semnate contractele de dotare cu aparatură nouă și modernă, pentru cele 3 secții ZONĂ TAMPON/ZONĂ COVID ale Spitalului de Pneumoftiziologie „Tudor Vladimirescu”, comuna Runcu, ca parte a proiectului „Consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la nivelul Spitalului de Pneumoftiziologie ”Tudor Vladimirescu”, Județul Gorj”, derulat de Consiliul Județean Gorj și finanțat în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020.
Astfel, au fost încheiate contractele de furnizare a produselor aferente următoarelor loturi din cadrul achiziției de echipamente medicale specifice crizei sanitare COVID-19, necesare dotării Spitalului de Pneumoftiziologie „Tudor Vladimirescu”, după cum urmează:
- LOT 1 – Computer tomograf – 1 buc. – Amenajare spațiu și protecție radiologică precum și întocmirea documentațiilor tehnice, furnizate în baza contractului nr. 12839 din 24.08.2021;
- LOT 2 – Monitor funcții vitale cu suport mobil – 6 buc., furnizate în baza contractului 12840 din 24.08.2021;
- LOT 4 – Aparat de oxigenoterapie – 30 buc., furnizate în baza contractului nr. 12841 din 24.08.2021.
Valoarea totală a proiectului „Consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la nivelul Spitalului de Pneumoftiziologie ”Tudor Vladimirescu”, Județul Gorj”, COD SMIS 140366, este de 5.807.960,51 lei cu TVA, din care:
- 5.606.207,91 lei cu TVA, reprezentând cheltuieli eligibile, 100% finanțare din FEDR;
- 201.752,60 lei cu TVA, reprezentând cheltuieli neeligibile.