Vineri, 3 decembrie 2021, Consiliul Județean Gorj a efectuat recepția unui nou lot de aparate medicale achiziționate în cadrul proiectului „Consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la nivelul județului Gorj”, cod SMIS 138189, un proiect finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa prioritară 9-Protejarea sănătății populației în contextul pandemiei cauzate de Covid-19, Obiectivul specific 9.1-Creșterea capacității de gestionare a crizei sanitare Covid-19.
Cele trei aparate mobile de radiologie, furnizate în baza contractului nr. 18251 din 10.11.2021, încheiat între Consiliul Județean Gorj și furnizorul declarat câștigător, au fost repartizate Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu pentru secțiile ATI 2 – locația din strada Tudor Vladimirescu, nr. 17, UPU – locația din strada Tudor Vladimirescu, nr. 17 și ATI 1 – locația din strada Progresului, nr. 18.
Tot în cadrul proiectului „Consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la nivelul județului Gorj” vor mai fi achiziționate echipamente și aparatură medicală pentru Secțiile de Anestezie și Terapie Intensivă, dar și pentru Unitatea de Primiri Urgențe din cadrul Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu.
Valoarea totală a proiectului „Consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la nivelul județului Gorj” este de 14.682.746,93 lei cu TVA, conform Contractului de finanțare nr. 356 din 15.09.2020