23.09.2020
Consiliul Județean Gorj a achiziționat două ambulanțe de tip A2 pentru Spitalul Județean de Urgență Târgu Jiu. Noua investiție s-a realizat cu finanțare din bugetul propriu al județului Gorj prin procedura de licitație deschisă, valoarea totală fiind de 412.000 lei fără TVA, conform contractului de furnizare nr. 8914 din 09.07.2020, încheiat între Consiliul Județean Gorj, în calitate de achizitor și S.C. Delltamed S.R.L., în calitate de furnizor.
Procedura de recepție a acestora s-a realizat, astăzi, 23.09.2020, la jumătatea termenului de livrare inițial (care era de 4 luni de zile de la data semnării contractului de către ambele părți), fiind respectată clauza specifică de constituire a garanției de bună execuție din partea furnizorului în scopul îndeplinirii cantitative, calitative și în perioada convenită a contractului.
Ambulanțele de tip A2 sunt dotate tehnic superior, având:
- Sisteme independente de încălzire, ventilare și aer condiționat atât pentru compartimentul pacientului cât și în habitaclul șoferului,
- Instalații de oxigenare și ventilare pentru copii și adulți,
- Targă cu sistem propriu de transport,
- Sistem de centuri pediatrice pentru copii,
- Sonde aspirație Yonker,
- Cât și alte dotări pentru transportul local al pacienților în deplină siguranță și confort
Începând de luni, 28 septembrie a.c., vor fi puse în circuit pentru transportul pacienților între locațiile spitalului aflate pe raza municipiului Târgu Jiu ( Spital 700- str. Progresului nr. 18 , Spital Pasarelă -str. A.I.Cuza nr. 1 și Spital-str. Tudor Vladimirescu nr. 17) pentru efectuarea consulturilor interdisciplinare, contribuind, astfel, la îmbunătățirea actului medical prin reducerea timpilor de așteptare în stabilirea unui diagnostic corect pentru pacienți și evitarea unor sincope în activitatea secțiilor medicale.
BIROUL DE PRESĂ