CONSILIUL JUDEŢEAN GORJ
COMISIA DE SELECȚIE
Nr. 2226/04.02.2025
ANUNŢ
privind rezultatul selecţiei dosarului de înscriere în cadrul desfășurării procedurii de selecție în vederea ocupării prin transfer la cerere a postului vacant corespunzător funcției publice de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul pentru monitorizarea procedurilor administrative, managementul documentelor și secretariat ATOP, Direcția juridică, dezvoltarea capacității administrative, achiziții publice și patrimoniu din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Gorj
Comisia de selecție constituită în baza Dispoziţiei Preşedintelui Consiliului Judeţean Gorj nr. 82/2025, în urma analizării dosarului de înscriere, înregistrat sub nr. 2028/2025, depus de candidatul înscris pentru a participa la procedura de selecție în vederea ocupării prin transfer la cerere a postului vacant corespunzător funcției publice de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional superior, a constatat că acesta este complet.
Astfel, fiind îndeplinite condiţiile legale, candidatul a fost declarat ,,Admis” pentru a participa la următoarea etapă a procedurii de selecție în vederea ocupării postului vacant prin transfer la cerere, etapă organizată în data de 24.02.2025, ora 1000 – proba scrisă, la sediul Consiliului Judeţean Gorj.
Eventualele contestaţii cu privire la rezultatul selecției dosarului de înscriere pot fi depuse în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării prezentului anunţ, la sediul Consiliului Judeţean Gorj.
Afișat astăzi, 04.02.2025, ora 1400