CONSILIUL JUDEŢEAN GORJ
COMISIA DE SELECȚIE
Nr. 6012/26.03.2025
Comisia de selecție constituită în baza Dispoziţiei Preşedintelui Consiliului Judeţean Gorj nr. 236/2025, s-a întrunit în data de 26.03.2025 și a procedat la selecția dosarelor de înscriere pentru a participa la procedura de selecție în vederea ocupării prin transfer la cerere a postului vacant corespunzător funcției publice de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul financiar-contabilitate, Serviciul financiar-contabilitate și protocol, Direcția buget, finanțe, monitorizare servicii comunitare de utilități publice, proiecte și programe naționale din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Gorj, pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare.
Rezultatul selecției dosarelor de înscriere este următorul:
Nr. crt. | Numărul de înregistrare atribuit dosarelor de înscriere | Rezultatul selecției dosarelor de înscriere | Motivul respingerii dosarelor de înscriere |
1. | 5840 | RESPINS | -Nu îndeplinește condiția de vechime în specialitatea studiilor. |
2. | 5965 | RESPINS | – Dosarul de înscriere nu a fost depus la sediul Consiliului Județean Gorj în termenul stabilit prin anunțul nr. 5663/21.03.2025; – Nu îndeplinește condițiile de studii. |
Eventualele contestaţii cu privire la rezultatul selecției dosarelor de înscriere pot fi depuse în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării prezentului anunţ, la sediul Consiliului Judeţean Gorj (camera 241) din str. Victoriei nr. 4, mun. Târgu Jiu, județul Gorj.
Afișat astăzi 26.03.2025, ora 1415