CONSILIUL JUDEȚEAN GORJ
Nr.10344/18.08.2017
Concursul se organizează cu respectarea prevederilor Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare şi prevederile Hotărârii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.
1. Probele stabilite pentru organizarea concursului:
- proba scrisă;
- interviul.
2. Condiţiile de desfăşurare a concursului:
- dată susţinere proba scrisă: 18 septembrie 2017, ora 1030, la sediul Consiliului Judeţean Gorj;
- dată susţinere interviu: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul Consiliului Judeţean Gorj.
3. Condiţii de participare la concursul de recrutare:
a) Condiţii generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
b) Condiţii specifice prevăzute de fişa postului:
1. Studii superioare de scurtă durată absolvite cu diplomă;
2. Vechime în specialitatea studiilor necesare pentru exercitarea funcției publice – minimum 9 ani.
Documentele necesare la dosarul de concurs, precum şi bibliografia de concurs, sunt prezentate în Anexe nr. 1-2 la prezentul anunţ.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, managementul funcţiei publice, IT, camerele: 251/241, telefon: 0253/212016, interior: 251/241.