Sari la conținut

Achiziție Servicii de adăpostire animale talie mică (câini) aflate în pericol

Consiliul Județean Gorj intenționează să achiziționeze servicii de preluare, adăpostire, îngrijire și, după caz, returnare a animalelor ce fac obiectul unui ordin de plasare în adăpost, emis de autoritățile competente, de pe aria administrativ-teritorială a județului Gorj, conform prevederilor și în înțelesul termenilor și expresiilor din Legea nr. 205/2004 privind protecția animalelor, cu modificările și completările ulterioare. Aceste servicii publice constau în asistența veterinară de urgență, inclusiv intervenția chirurgicală, cazarea, hrănirea, deparazitarea, vaccinarea și controlul bolilor animalelor, conform legislației sanitar-veterinare.

În acest sens, vă rugăm să depuneți oferta dumneavoastră, care trebuie să conțină  documentele solicitate la Secțiunea IV – Prezentarea ofertei din Instrucțiunile pentru ofertanți, incluse în documentația de atribuire.

Înainte de semnarea contractului (Anexa nr. 6 din documentația de atribuire), ofertantul clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire, va prezenta la solicitarea autorității contractante, documentele justificative, prin care să demonstreze îndeplinirea condițiilor de participare precizate în Instrucțiunile pentru ofertanți, incluse în documentația de atribuire, respectiv:

– Certificatul constatator eliberat de oficiul Registrului Comerțului sau, în cazul ofertanților străini, documente echivalente emise în țara de rezidență. – Obiectul contractului trebuie să aibă corespondență în coduri CAEN din certificatul constatator. Informațiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data prezentării acestuia.

– Declaraţii privind neîncadrarea în situaţiile de excludere menţionate la art. 59-60, 164, 165 și 167 din Legea nr. 98/2016, conform formularelor incluse în documentația de atribuire (Anexele nr. 2÷5).

Oferta se va întocmi conform documentației de atribuire (instrucțiuni pentru ofertanți, caietul de sarcini și formulare) și se va transmite la una din adresele de e-mail: liliana.vladoescu@cjgorj.ro , alina.daianu@cjgorj.ro , nicoleta.ciurel@cjgorj.ro , până la data de 13.05.2025, ora 15:00.

> Documentația de atribuire (.pdf)

> Formulare puse la dispoziție de către Autoritatea Contractantă

Sari la conținut